неділя, 28 жовтня 2018 р.

Пам'ятка педагогу - початківцю



Треба любити те, що робиш.
І йти вперед крок за кроком (І. Павлов).

1. Поважайте особистість дитини, забезпечуйте її фізичну та духовну недоторканість, розвивайте природні здібності на користь їй та оточуючим.
2. Не ламайте, а зміцнюйте волю дитини, відкривайте її шлях до пізнання світу, самовдосконалення, не позбавляйте надії.
3. Вивчайте можливості кожного майбутнього гуртківця, намагайтеся частіше хвалити, заохочувати, наполегливо оволодівайте методикою педагогічного співробітництва.
4. Кожен гуртківець має знати, що ви його вислухаєте.
5. Вмійте радіти маленьким успіхам своїх вихованців і співпереживати  невдачам.
6. Вселяйте в дитину віру в себе, в її успіх.
7. Прагніть того, щоб ваші заняття не були проведеними по “трафарету”. Нехай на заняттях відбуваються відкриття, народжуються істини, долаються вершини, продовжуються пошуки.
8. Несіть дітям позитивну енергію і завжди пам’ятайте, що “дитина – це не посудина, яку необхідно наповнити, а факел, який потрібно запалити.”
9. Гуртківець завжди в навчанні повинен долати труднощі. Адже тільки в труднощах розвиваються здібності, необхідні для їх подолання.
10. Не приховуйте від дітей своїх почуттів, але пам’ятайте: серед них ніколи не повинно бути особливого місця для  “улюбленців”.
11. Не виховуйте занадто самовпевнених - їх будуть уникати, занадто скромних – їх не будуть поважати; занадто балакучих - на них не будуть звертати уваги; занадто мовчазних – з ними не будуть рахуватися; занадто суворих – від них відвернуться; занадто добрих – їх розтопчуть.
12. У спілкуванні з батьками своїх вихованців пам’ятайте, що для них діти – саме найцінніше в житті. Будьте тактовними, знаходьте потрібні слова.
13.  Наполегливо оволодівайте навичками самоаналізу заняття.
Основні вимоги до самоаналізу заняття:
- обґрунтування навчальної та виховної теми та мети заняття;
- виконання наміченого плану – схеми заняття;
- мотивація вибору методів заняття;
- оцінка відповідності даних методів до мети і змісту заняття;
- виконання поставлених навчальних та виховних завдань;
- заходи щодо усунення недоліків;
- оцінка та обґрунтування результатів заняття;
- адекватна самооцінка.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Поради від Міністерства освіти і науки України

  Діти, батьки і педагоги формують єдиний фундамент для дорослішання майбутнього покоління. Психологічний комфорт, сприяє успішності учасник...