пʼятницю, 1 листопада 2019 р.

Алгоритм системи роботи педагога позашкільного освітнього закладу


Алгоритм системи роботи педагога
                            позашкільного навчального закладу
1. Дотримання педагогом правил трудового розпо­рядку.
2. Виконання навчальних програм.
3. Якість занять. Творчі досягнення вихованців.
4. Навчальна, розвивальна і виховна роль занять.
5. Види і форми контролю успішності та творчих досягнень вихованців.
6. Способи навчання самостійного здобування знань вихованців.
7. Виховання інтересу до дисципліни, елементи зацікавлення, система стимулювання й заохочення.
8. Індивідуальна робота з вихованцями із різними здібностями.
9. Робота із талановитими, обдарованими та здібними вихованцями.
10. Система практичних робіт.
11. Питома вага і система творчих робіт.
12. Рівень досягнень і успішності вихованців. Уміння практично застосовувати знання та вміння.
13. Участь вихованців у міських, обласних, Всеукраїнських та міжнародних заходах (конкурсах, фестивалях, виставках, олімпіадах, змаганнях тощо).
14. Формування та розвиток ключових життєвих компетентностей.
15. Виховна функція педагога.

16. Організація дитячого самоврядування.
17. Виховна робота з дисципліни та профілактики правопорушень. Робота з вихованцями з девіантною поведінкою.
18. Ведення журналів обліку роботи творчого об’єднання (гуртка, клубу, секції, студії).
19. Виконання єдиних вимог до вихованців.
20. Техніка безпеки життєдіяльності вихованців.
21. Піклування про здоров'я дітей.
22. Санітарно-гігієнічні умови кабінетів, майстерень, лабораторій, залів тощо.
23. Робота педагога з батьками та батьківською громадою.
24. Професійне зростання, фахова компетентність, педагогічна майстерність.
25. Пропаганда педагогічних знань.
26. Самоосвітня робота педагога. 
27. Участь у фахових конкурсах, педагогічних виставках тощо.
28. Специфіка гурткової роботи педагога.
29. Особливості викладання дисципліни (прийоми, методи, технології).
30. Наявність навчально-методичних та дидактичних розробок.
31. Впровадження інновацій в навчально-виховний процес.
32. Науково-дослідницька робота.
33. Проведення відкритих занять, майстер-класів, виховних і масових заходів.
34. Виступи на педрадах, конференціях, форумах.
35. Участь у засіданнях МО, творчих груп, динамічних груп, педагогічних лабораторій, дискусійних майданчиках.

36. Участь у психолого-педагогічних семінарах, тренінгах, практикумах.
37. Відвідування занять та виховних, масових заходів колег.
38. Педагогічний такт.
39. Виконання громадських доручень.
40. Дотримання педагогічної етики.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Поради від Міністерства освіти і науки України

  Діти, батьки і педагоги формують єдиний фундамент для дорослішання майбутнього покоління. Психологічний комфорт, сприяє успішності учасник...