пʼятницю, 21 серпня 2020 р.

Портфоліо керівника гуртка

 

  

 Яким має бути портфоліо педагога та як його створити?

    Якщо ви бажаєте розпочати роботу над створенням та просуванням власного бренду, плануєте атестуватися чи просто розповісти всьому світу про себе як про  талановитого та перспективного педагога, без портфоліо вам не обійтися!

    Портфоліо – (від італ. Portafoglio — «портфель») — збірка виконаних робіт та напрацювань певної особи (компанії).

    Для чого створюють портфоліо?

Керівнику гуртка його професійне портфоліо потрібне для того, аби:

  • проаналізувати і узагальнити свою роботу;
  • відобразити динаміку свого професійного росту;
  • представити досвід своєї роботи найбільш повно і ефективно.   
    Які є види портфоліо?
  • Електронні – створюються на комп’ютері офлайн (папка з файлами, диск) або в онлайні (власний сайт, блог);
    • Паперові – у вигляді звичайної папки.

    За наповненням портфоліо буває:

    • Портфоліо досягнень – зібрання усіх ваших сертифікатів, нагород, дипломів, подяк та інших документів, що підтверджують успіхи та досягнення;
    • Тематичне портфоліо – структуроване портфоліо, матеріали в якому згруповані за розділами (наприклад, навчальна діяльність, позаурочна діяльність, самоосвіта);
    • Портфоліо-звіт – являє собою звіт про завершену роботу. Таке портфоліо може складатися по завершенню роботи пришкільного табору, предметного тижня тощо;
    • Комплексне портфоліо являє собою поєднання усіх видів портфоліо.

    Що додати в портфоліо?

    1. Загальні відомості про педагога.

    Це може бути інформація про освіту, професійну діяльність, вчене звання та ступінь, підвищення кваліфікації, нагороди тощо. Важливо! Не публікуйте в онлайновому портфоліо (на сайті, блозі) особистий номер телефону, дату народження, інформацію про дітей та іншу інформацію, яка не стосується вашої професійної діяльності, адже цю інформацію можуть використати в своїх цілях зловмисники!

    1. Результати педагогічної діяльності, що відображають динаміку росту результатів діяльності за останні 3 – 5 років.

    Зазвичай цей розділ включає самоаналіз педагогічної діяльності, результати участі в конкурсах, виставках, фестивалях за 3 – 5 років,  наявність переможців,  наявність гуртківців, які вступили у вищі та професійно технічні освітні заклади з напряму діяльності гуртка. Інформація в цьому розділі представляється у вигляді графіків, таблиць, інфографіки тощо.

    1. Науково-методична діяльність – матеріали, що свідчать про педагога, як про професіонала своєї справи.

    Наповнення цього розділу може бути дуже різним: інформація про використання керівником гуртка сучасних освітніх технологій та обґрунтування їх вибору; засоби педагогічної діагностики; використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі; роботу в методичних об’єднаннях; участь у конкурсах та інших заходах; організацію та проведення семінарів, круглих столів, майстер-класів; проведення наукових досліджень та розробку авторських програм.

    4. Навчально-матеріальна база

    Сьогодні не всі педагоги формують цей розділ, проте більшість фахівців рекомендують його наповнювати інформацією про обладнання, яке є в кабінеті, навчальне відео, педагогічні програмні засоби, методичні посібники, дидактичні матеріали, таблиці, карти, портрети тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Поради від Міністерства освіти і науки України

  Діти, батьки і педагоги формують єдиний фундамент для дорослішання майбутнього покоління. Психологічний комфорт, сприяє успішності учасник...